Kaizen je výraz složený ze dvou slov „kai“ = změna a „zen“ = dobrý, lepší, což sumárně znamená změnu k lepšímu.
Kaizen je systém kontinuálního zlepšování, zahrnující jak řadové zaměstnance, tak i manažery.
Díky využívání tohoto osvědčeného systému v Aramarku neustále přemýšlíme nad tím, jak naši službu zlepšit a co nejvíce našim zákazníkům zpříjemnit chvíle strávené v našich restauracích.
Pro každého klienta, pro každou restauraci máme připravený trvalý plán inovací a rozvoje naší služby. Nejsme pouze dodavateli stravování, ale chceme být vaším partnerem.
Každý den přemýšlíme, jak zajistit spokojenost zaměstnanců a uspořit náklady, zvýšit stravovanost a zlepšit prostředí pro vaše pracovníky, naše zákazníky.
Slibujeme jen to, co můžeme splnit, a co slíbíme, to dodržíme.